Börjar med H&M

Är så himla trött just nu, så ja tänker gå igenom en butik i taget. Vi kan börja med h&m. Lägger bara upp bilder och skriver priset under, så kan man gå in på hemsidan sen ( www.hm.se ) och typ beställa hemdet man ska ha. Okej, nu börjar vi.



399 kr



199 kr , riktigt söt <3 hihi



249 kr



499 kr



39.50 , jag fastnar jättelätt för hm;s ringar :D



399 kr



399 kr



399 kr, men är lite rädd för att dom ska bli för vanliga..

Det var väl typ allt jag hitta just nu. Finns säkert mer men. Det är ganska svårt att hitta nåt udda här, för allt är ganska bas. Så man kan ju alltid tycka att ett vitt linne är jättesnyggt, men jagvet inte. Nu ska jag ladda upp några bilder från sportdagen innan jag går och lägger mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0