?

Asså verkligen förlåt, men lat som jag är, så har jag inte orkat eller hunnit ladda över bilderna från kameran till datorn. Men så fort jag gör det kan ni få se dom. Skolan har varit skön idag, förutom dom där 2 mattetimmarna. Vet ni hur svårt de är att sitta och försöka ränka matte i 2 timmar!!!!! Asså jag klarar inte de.. Haha, men man slutade ju 1 och kom hem och chilla. Nu sitter ja och tittar ut ur mitt underbara fönster, eller asså, fönstret är inte så fint, men utsikten är helt oslagbar. Hela himlen är blå och inget moln på himlen. Det här kommer nog hålla i sig ett tag till tror jag. Haha, det är såå skönt att ha september här. Om några månader är det ju jul!!! :D Nu ska jag läsa nya tidingen mamma köpte till mig. Hörs senare. Puss!! Just ja, jag skulle ju laga mat idag..Vad kan man laga?? Måste gå, ha det bra. Puss



Såhär ser jag ut just nu! Lite trött, haha..



Här är min sminkning idag, men nu har lite mascara farit bort och så, men de som finns kvar är det här.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0