Gulligt!!!

Guuud, vad jag har det sknt just nu! Elin kom hit och hälsade på, och just nu sitter jag med en filt på mig, ute på verandan. Mamma sa att jag borde ta lite luft. Elin fixar mina naglar. Soft! Men vet ni vad som är gulligt, Emma kom just ut med typ menyer. Så fick Elin och jag beställa massa, som varm o'boy, smörgåsar, frukt och massa annat. Gulle asså! Så nu är hon inne och fixar med de! Imorron ska jag gå till skolan. Vill inte vara borta hela veckan liksom. Men synd att jag kommer tillbaks på en torsdag, då har vi värst dag! Men jag har nåt att se fram emot, å lördag far vi till Sverige och shoppar. Har ju sparat nu i en månad nu, så lovar att jag kommer hem pank sen igen. Haha, nu ska jag gå och sätta ännu mer kläder på mig. Visar naglarna senare ikväll.

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0