Många filmer

Idag har jag inte kunnat sova, som jag egentligen borde göra. Men vila har jag, och kollat på film. Har sett oc, twilight, sex and the city och nu ska jag se nån film när jag var en liten bebis :D haha, skäms då, så jag ser den när jag är ensam hemma, haha. Sen funderar jag på att se stick it. Det är alltid kul att se på gympa. Sen har vi ju gympa em inbandat! Jaja, vi får se vad de blir. Nu är jag iaf trött. Har inte hunnit skissa nå kläder än. Kanske hinner ikväll. Det känns så konstigt. Fast man inte har nåt att göra, så hinner man inte. Helst sjukt! Haha. Ikväll blir jag själv med pappa igen. Malin och Emma ska på gympa igen och mamma ska på möte.



Jag just nu, trött, fettigt hår och bara heeelt slut!

Kommentarer
Postat av: Saga

*kommenterar' :D håller vad jag lovar haha ;)

2009-09-08 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0