Roligaste idag!

Asså jag höll på att dö idag av skratt. Eller ja, Emmas och min humor är ju inte riktigt normal så. Men iaf Emma och jag höll på att ''leka'' idol.

E: Hej, jag heter Anders Bagge. Vad heter du?

H: Hej Anders! Jag heter Hanna och kommer från en liten ö som heter Åland!

E: okej, vad ska du sjunga för oss idag då?

H: Fredagsmys!  :D

E: okej, sätt igång.

Jag typ vrålar ut sången , och Emma hll rytmen. Helt plötsligt börjar jag sjunga seriöst och sjunger helt fel text. Ni kan inte förstå hur mycket vi skratta! Tänk er en som sjunger det finaste han/hon kan och sjunger helt fel och att det hörs falskt. Det var så himla dåligt så att vi skratta. Haha.
Ja, nu ligger jag i Emmas säng och ska just stänga av min dampiga dator. Väckarklockan är ställd, 20 över 6 imorron ska jag upp och göra klart matteveckoläxan! Skitkul! :D Not, men nu måste jag börja gå och lägga mig! Bye



Lööööv juu !!!!  ♥ hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0