Sjuk

Det var inte så smart som jag trodde att fara på gympa. Nu sitter jag i min säng och har ont i halsen och hostar. Inte kul. Fanny skickar lite musik till mig. Som sagt for jag också gympade, fast jag hade smått ont i halsen. Osmart, jag vet. Så det är som pappa brukar säga ''dumt huvud, får kroppen lida'' ganska rätt faktiskt. Men det var en bra träning iaf. Mamma säger att jag inte ska gå på träning imorgon, och jag tror faktiskt att jag gör som hon säger, för en gångs skull. För nu är jag helt slut i kroppen och det är ju inte bra att träna med halsont så.. Men nu ska jag inte skriva mer. Kanske skriver mer ikväll, annars blir det väl något inlägg imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0