Skvaller

Har varit en bra dag idag, skolan var väl jobbig som vanligt, men annars har den varit bra. Träningen gick bättre än i tisdags. Haha, Fanny och Frida skulle hjälpa mig vippa upp till handstående. När jag kom upp och skulle ner igen, trilla jag på nåt konstigt sätt, och nu har jag fått ett blåmärke på låret. Haha, ganska kul faktiskt.
Påtal om Fanny, sitter och pratar med henne på msn nu. Fyy vad vi svallrar asså. Inte hemlihemlisar men allmänt. '' Har du hört att...? Visste du att..?''osv. Nu ska jag väl börja gå och sova, börjar ju 8 imorn ist för 10 -.- men slutar 12 ist :D Så godnatt


Puss♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hanna, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

2009-09-17 @ 22:27:31
URL: http://fannyliindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0