Snabbt litet inlägg!

Hej! Tänkte berätta lite om min dag, inte så intressant, men ni får stå ut.. Började 8 i skolan och höll på att döö när jag skulle stiga upp, orkarde knappt röra mig, haha. Jobbigaste dagen i skolan är torsdagar, luugnt! Fat jag bara går till 2 är de det! Mamma kom och hämta mig efter skolan och så for vi ner på stan och köpte ett par skor till mig. Blev ett par vanliga svarta. Nu pratar jag med några på fb, ska just avsluta och läsa nya VeckoRevyn. Skulle göra det igår kväll, men när jag la mig i sängen ( och jag tänkte faktiskt blogga) var jag helt död och somna typ DIREKT! haha. Mamma berätta i morse att jag gnisslar tänder, hon kunde inte sova så bra p.g.a. mig ;)

Men vet inte vad jag ska skriva, har inte så mkt mer att säga, kanske skriver mer imorron på morgonen, om jag hinner då! God natt! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0