Tjejkväll (med familjen)

Nu ska jag läsa engelskan snabbt och sen ska vi fara och hyra film!! Ikväll ska vi se på film och mysa, vi tjejer i huset. Haha, håller på att skörda min gård på farmville. Nicenice..Men jag måste bara säga de, guuud vad trött jag är efter skolan alltså! Föresten ikväll/natt ska jag sova i mammas o pappas säng, hörs som en barnunge, vet. MEn jag sover faktiskt mkt bättre där. Minuset är väl att jag måste gå och lägga mig tidigt för de gör alltid mamma. Hon släcker lampan vid halv 11 - 11. Men samtidigt är ju det bra! Då får jag mycket krafter till skolan och träningen imorron!! Idag hade vi styling de sista timmarna i skolan. Höll på med naglarna. Guud vad jag tycker att sminka, klä på, sy och sånt är roligt! Så, tiden gick väldigt snabbt! Men måste gå nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0