Trött på att vara sjuk

Nu MÅSTE de vara sista dagen jag är sjuk. Jag har hur tråkigt som helst asså. Och så saknar jag gympan, nu har jag missat 2 träningar, men imorron ska jag gå. Det vill och måste jag. Sitter iaf här i soffan med duntäcket på mig. Hör på musik gör jag också. Och läser bloggar. Och har jobbat lite med mina läxor, duktigt Hanna! Haha. Nu ska jag snart sätta på någon film och försöka sova. Imorse när jag vakna, var hela min hals täppt av slemm, kunde inte ens hosta eller prata eller nåt. äckligt! Men jag fick sova ut, ända tills Malins telefon ringer och hon ropar:
- Va!? Skulle vi vara vid Sjömans skolan nu!!!!!!! Hjääääääälp, jag som måste duscha! Asså var ligger den?
Man kunde inte försöka sova mer då, det var bara att dra sig upp ur sängen. haha, nu sova som gäller. Baaaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0