VitaminVatten

Sitter här i min säng, som alltid, haha, och dricker vitamin defence. Älskar det alltså. Hade som mål när gympan drog igång att sluta dricka det ifall det skulle vara mot reglerna att ta extra vitaminer (tror inte det) men lyckades inte. Men jag dricker det iaf inte lika ofta, jämfört med i sommar, när jag kunde dricka 2 flaskor/dag.

Föresten, vi såg ''A cinderella story''. När vi satt på filmen och den började kom jag på att jag sett den förrut. Men det spelar ingen roll. Vi hade det mysigt och roligt. Filmen är en riktig, typ amerikansk film, ni vet..Lyckigt slut, nåt lite läskigt, nåt som man börjar gråta va .. You know.. Men det var så gullig så den var bra. Se den om ni inte hittar nån familjefilm!

Nu ska jag göra nåt.. ;) Får se vad de blir, kanske bloggar ett picko inlägg förrän jag går och sover. Får se. Puss!











Hittade bilder på de tårtor Elin och jag bakade till Malin i födelsedagpresent! :D


Kommentarer
Postat av: elin

dom e bah sååå skillade!! :D haha (:

2009-09-05 @ 16:43:23
Postat av: Sara

Jättefin blogg :D

2009-09-05 @ 23:39:55
URL: http://essiochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0