Hade panik!

Vill ni veta något ganska roligt!? Haha, det hände igår kväll. Jag hade gått och lagt mig, och om ni inte vet det är jag JÄTTE mörkrädd och har varit det i hela mitt liv, haha, i alla fall.. Jag hade gått o sova, och så känner jag hur paniken börjar komma!! Mamma o pappa hade gått till sitt rum och jag springer upp till Malin och har värsta paniken! Och rop/viskar/gråter:

- Maaaaaalin! Jag måååååste sova på din matta! Jag har paniiiiiiiik!

Malin: - Är du dum i huvudet eller?

Jag: - Neeej, jag har paniiik!

Malin: - Ja, men ta den här tidningen, läs den en stund och försök sova sen igen!

Och så gick jag och sova, somna inte direkt, men till slut somna jag ! ;)


Ja, ni kanske inte förstår hur man kan få panik när man inte kan sova, och de tänker/kan jag inte förklara känslan, så det är helt onödigt!


Nu ska jag spela lite wii med Malin, Maria och Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0